vineri, 9 mai 2008

Paula Seling si Vama Veche





















Paula Seling m-a facut sa-mi imaginez o poveste. Curios, nimeni nu a recunoscut-o cind am terminat lucrarea :) (dar nici inainte de a o lua eu la lucrat :). Ce bine se potriveste povestea asta acum cind stirea, ca va cinta intr-un spectacol impreuna cu manelistul Florin Salam, a facut deja vilva :)) Gusturile nu se discuta!

Pe-atunci inca era trupa Vama Veche. Acum e Vama si Veche probabil. Recunosc, nu sint un fan al lui Tudor Chirila (fetelor, nu aruncati cu pietre in mine va rog!), si nici nu-mi plac toate melodiile fostei trupe, ci doar citeva. Am facut lucrarea mai mult cu gindul la o coperta de album. A iesit interesanta :)











Niciun comentariu:

A ntonim la a nonim        „A ntonim la a nonim” este un proiect al artistei Carmen Maftei care își propune să releve o altă perspe...