vineri, 16 mai 2008

Teo, Mircea si Oreste











Teo Trandafir si Mircea Badea. Da, i-am prins pe amindoi desi la vremea respectiva "cuplul" lor comic era deja "divortat". Mi-a placut cind erau impreuna pe micul ecran si, cine stie, poate vine vreo idee unui producator sa-i reuneasca din nou. Probabil ca va avea nevoie si de multi bani, ca le-au crescut si lor oferta.








Teo Trandafir era pe-atunci in marea familie a PRO TV-ului si se tot plingea in emisiunile ei ca vorbeste prea mult. Ei bine, i-am oferit o solutie.

Oreste mi-a facut intotdeauna impresia unui rip caruia nu i se potriveste deloc vocea cu inaltimea pe care o are :)) Ma rog, e chestie de gusturi. Sa va spun drept, nu prea mai stiu de ce l-am facut cu un cirnat in bat :)) O fi fost ceva din subconstient :))


Niciun comentariu:

A ntonim la a nonim        „A ntonim la a nonim” este un proiect al artistei Carmen Maftei care își propune să releve o altă perspe...