joi, 27 august 2009

Alb negru?








M-au fascinat intotdeauna fotografiile alb-negru. Au mister si un rafinament special. Practic,  daca e sa analizezi mai atent, este numai lumina si umbra intr-o fotografie alb-negru. Am facut aceste colaje avind un material foarte fain la indemina. Si m-am lasat sedusa... Sint realizate in anii '90, cind abia imi descoperisem talentul si nu ma mai saturam lucrind. de altfel, in acea perioada am facut sute de colaje, unori lucrind pina noaptea tirziu si nu ma induram sa dorm ca sa nu pierd timpul si sa-mi vad colajele terminate. In zona mea de lucru erau insirate si cite 6-7 colaje, in diferite stadii, iar eu treceam de la unul la altul ca degete pe clapele unui pian... A fost si perioada cind am avut prima mea espozitie personala, la Centrul Cultural Francez al carui director de antunci era un francez care stia despre aceasta arta si i-au placut foarte mult colajele mele. Mai jos este colajul care a fost transformat de altfel si in afis.








Niciun comentariu:

A ntonim la a nonim        „A ntonim la a nonim” este un proiect al artistei Carmen Maftei care își propune să releve o altă perspe...