joi, 27 august 2009

In sfera nonconformismului



Cu aceste colaje am iesit din sfera obisnuita, spre o zona mai modernista. Trebuie sa recunosc ca seria asta am facut-o dupa ce am primit un calendar de perete de la un prieten si ale carui fotografii le-am folosit ca fundal. Asadar... pe acest fundal nedefinit si foarte colorat am inceput sa lucrez niste colaje mai nonconformiste. M-am jucat cu petele de culoare si am incercat sa le armonizez dind si o tenta umoristica. Fiecare colaj are dimnesiunea de 60/70 cm si sint expuse la Bucuresti, la Bucharest Hubb, un centru de conferinte unde au loc evenimente care implica cursuri sau conferinte.










Niciun comentariu:

A ntonim la a nonim        „A ntonim la a nonim” este un proiect al artistei Carmen Maftei care își propune să releve o altă perspe...