joi, 27 august 2009

Cinci anotimpuri




Interesant si ... minunat... la aceste colaje a fost lucrul. Ca sa intelegeti cum am lucrat am sa dau dimensiunile mai intii. Ei bine, formatul este A0. Da, maricel. :) Practic, pentru fundal am folosit o coala intreaga de carton la dimensiunea un pic mai mare decit A0. Ca materiale am avut pentru inceput un calendar cu fotografii destinat saloanelor de coafura. De altfel, tot dintr-un astfel de salon l-am capatat si eu. Partea frumoasa a fost ca fiind calendar, tiparitura era excelenta, precum si calitatea cartonului folosit. Asa ca.... A, sa nu uit... tematica: ingeri. Ideea mi-a venit firesc, chiar cind m-am apucat de decupat si m-a tinut pe tot parcursul lucrului, la prima privire a calendarului. Restul materialelor le-am luat din diferite reviste. La ultimul colaj de mai jos rochia este compusa din multe, multe obiecte decorative, ca vaze, cani, farfurii etc., decupate din reviste de design interior. La colajul de mai sus a trebuit sa decupez din reviste bucati de hirtie si sa confectionez fluturi pentru ca nu-i aveam tipariti la dimensiuni mari. Iar la colajul, yng-yang, cum l-am denumit eu, parul l-am facut tot asa, decupind din reviste care faceau reclama la produse cosmetice. Abia la sfirsit mi-am dat seama ca pot sa denumesc seria "cinci anotimpuri".Lucrarile sint expuse intr-o expozitie cu vinzare in Bucuresti, la Bucharest Hubb, un centru de conferinte foarte elegant si luxos.








Niciun comentariu:

A ntonim la a nonim        „A ntonim la a nonim” este un proiect al artistei Carmen Maftei care își propune să releve o altă perspe...