luni, 29 martie 2010

A fost odata ca niciodata un concurs "card BRD"










Am gasit ziele trecute imaginile lucrarilor pe care le-am trimis la un concurs organizat de BRD, acum vreo 3 ani, pentru o imagine de card. Conditia era sa fie o imagine care sa simbolizeze si Uniunea Europeana si Romania, in acelasi timp. Nici pina astazi nu am stiu si nici nu stiu daca lucrarile mele au ajuns la vreun juriu, daca au intrat in concurs etc. Oricum, nu cred ca am sa mai fac pasul acesta,de a participa la un concurs, pentru ca nu mai am incredere. Acum am sa expun lucrarile de atunci judecatii voastre :)), in care ma mai multa incredere. Multumesc de pe-acum.

Niciun comentariu:

A ntonim la a nonim        „A ntonim la a nonim” este un proiect al artistei Carmen Maftei care își propune să releve o altă perspe...