joi, 14 octombrie 2010

Proiect cu parfum eco semnat CarmenM











Am avut fericitul prilej sa colaborez intr-un proiect cu Romcarton SA din Bucuresti, producator romano-francez de cartoane din hirtie reciclata, membra a Grupului Rossmann, unul dintre liderii europeni in producerea ambalajelor din carton ondulat. Mi-a placut sa lucrez la colajele pentru acest proiect pentru ca am abordat tema ecologica (reciclarea hirtiei si, implicit, evitarea taierii copacilor) pe care am combinat-o apoi, in unele lucrari, cu simboluri romanesti si franceze. Mi-ar fi placut sa fi avut mai mult timp la dispozitie pentru lucrul la acest proiect, nu sa fie pe fuga si sub presiunea termenului limita. Colajele au dimensiuni de 70 cm/120 cm. Oricum, multumesc celor de la Romcarton pentru aceasta ocazie deosebita pe care mi-au oferit-o, fara vreo constringere si lasindu-mi drepturile de autor si libertatea de a realiza colajele asa cum mi le-am imaginat eu.



Niciun comentariu:

A ntonim la a nonim        „A ntonim la a nonim” este un proiect al artistei Carmen Maftei care își propune să releve o altă perspe...