miercuri, 16 mai 2012

Astazi.... din nou colajele mele cu vedete

Drept sa va spun am uitat pur si simplu ca aveam in colectia de colaje cu vedete mai multe lucrari. Am descoperit fotografiile dupa aceste colaje pe un DVD si m-am bucurat sa vad ca sint unele chiar foarte faine. Ei bine, astazi va prezint niste vedete prinse, surprinse, in colajele mele in niste posturi cu totul si cu totul inedite.

Am sa incep cu Adreea Esca, vedeta stirilor de la PRO TV. Atunci cind le-am lucrat (mai bine de 10 ani), Andreea Esca era in culmea gloriei, mult mai tinara, si preagatita sa se marite. Mi-a palcut sa lucrez cu imaginile ei pentru ca am realizat vreo patru colaje numai cu ea. Era si perioada cind isi lansase o carte care a ramas, de altfel, singulara. Este genul de vedetea invatata in stilul american al prezentatorilor de stiri care, la inceput de cariera, este implicata in multe proiecte. Acum... pare mai linistita de pozitia ei si nu se mai implica asa de mult. A mai imbatrinit... :) Oricum, sper sa va placa colajele mele cu Andreea Esca. Dimensiunile unui colaj sint A3. Pe-atunci foloseam mult fonduri din celebra revista de moda AMICA, din Italia. In anii '90 la chioscurile de ziare se aduceau foarte multe reviste, numere vechi, din Italia. Erau reviste extraordinar de bine tiparite pe hirtie de calitate, cu multe fotografii. In citeva cuvinte: foarte bune pentru colaje. :) Pe linga AMICA cumparam revistele ANNA si MAXX, tot italiene.








Am sa continui seria colajelor cu vedete ca Loredana Groza, prietena cu Andreea Esca, colaboratoare si apropiata postului de televiziune PRO TV. A fost o provocare sa lucrez cu imaginile Loredanei Groza. Este o femeie frumoasa si fotografiile au pus-o in valoare. Sper ca am reusit si eu, in colajele mele, sa-i dau o nota interesanta. Trebuie sa precizez ca, ce vedeti sint fotografii ale colajelor mele si nu sint tocmai foarte bine facute. Colajele arata insa mult mai bine in realitate.




Tot la PRO TV era pe-atunci si actorul Florin Calinescu. Imi aduc aminte ca avea o emisune de divertisment care a pus baza tuturor formatelor de emisiuni de acest gen de astazi: "Trazniti in NATO", "Circotasii", "Mondenii", etc. Binenteles, unele au mai evoluat, altele au ramas la acel format. Tot la PRO TV era pe-atunci si Cristian Tabara, acum este insa la TVR.



Vedetele de la postul de televiziune Antena 1 si-au gasit si ele locul in colajele mele. Este drept, pe-atunci unele nu erau la acel post, cum este acum Mircea Badea, de citiva ani a trecut la Antena 1, iar unele au disparut de pe micul ecran si au devenit directori mari pe-acolo. Mircea Badea mi s-a parut in acea vreme un tip inteligent, cam cu gura mare, stil de smecher ferchezuit, cu mult farmec, insa cam singuratic dar obsedat de femei. L-am surprins in colaje cu o alta fata, zic eu.




Apoi, colajul cu Marius Tuca este facut cind acesta era inca pe val cu emisiunea lui "Tuca Show", o emisiune in care invita diferiti politicieni, apoi ii stirnea cu subiecte populiste si declansa chiar si certuri in direct. A avut mare popularitate cu acea emisiune, dar dupa ce a implinit 1000 de astfel de emisiuni a considerat ca este cazul sa se opreasca. Slava Domnului.... Marius Tuca a fost vedeta de televiziune care a adus limbajul grosier al strazii pe micul ecran si a facut un adevarat circ mediatic. De altfel, multe emisiuni de azi sint la fel ca cea a lui Marius Tuca. Asa ca... nimic nou sub Soare.


 De la Antena 1 am mai surprins in colaje pe Mona Nicolici, pe-atunci prezentatoare de stiri si pe Dan Negru, la fel de dinamic si cu gura mare, aproape isteric. Mona Nicolici mi s-a parut "moale" in comparatie cu Andreea Esca. Pe micul ecran aparea cu o voce "stearsa", insa era frumoasa si bine imbracata.



Ei bine, credeti-ma ca pur si simplu nu-mi mai aducbine aminte cum le cheama pe aceste personaje din urmatoarele colajele, odata vedete de televiziune. Nici nu mai stiu exact si pe la ce posturi de televiziune au fost sau inca mai sint.Caut pe Google si va spun si voua.

Asadar, dupa cautarea pe Google, am gasit: in primul colaj este Iulia Vintur care s-a vintura pe la Prima TV, apoi Radu Moraru l, "Nasul TV", tot un fel de "Tuca Show" la B1 TV pare-mi-se. Al treilea personaj este Vlad Petreanu care a demisionat la inceputul anului 2011 de la Antena 1, unde prezenta stiri, si a plecat la B1 TV.




 
Mai jos este Nadine, mulatra care, cu ani in urma, facea emisiunile "Banc Show" si "Sex cu Nadine" la Prima TV. Urmeaza apoi fosta sotie a fotbalistului Adrian Mutu, Alexandra Dinu si actrita Maia Morgenstern. Desi nu este vedeta de televiziune, pe Maia Morgenstern am inclus-o in aceasta categorie pentru ca aparea destul de des la televizor, pe diferite posturi. Si cum am avut material cu chipul ei, nu am dat-o deoparte, ci am lucrat un colaj care imi place foarte mult. Ultimele cinci personaje imi sint necunoscute.













Niciun comentariu:

A ntonim la a nonim        „A ntonim la a nonim” este un proiect al artistei Carmen Maftei care își propune să releve o altă perspe...