joi, 24 mai 2012

Chipuri şi măşti

Seria de colaje "Chipuri şi măşti" de mai jos este adunată din lucrările pe care le-am făcut în anii '90. Am folosit ca materiale pentru aceste colaje decupaje din reviste italiene AMICA. Această publicaţie mi-a oferit, de altfel, foarte multe imagini cu care am făcut numeroase colaje. Ca o ironie, lucrările din anii '90 şi nu numai au un "parfum" giorno. :)) Interesant atunci era că, fiind o revistă de modă, era extrem de deschisă spre nou, mai ales în ceea ce priveşte fotografia. Acolo am văzut atunci fotografii de modă pe care le văd azi în revistele româneşti de profil sau, chiar din alte ţări. Mai mult, în paginile AMICA erau publicate interviuri interesante şi inedite cu vedete din cinematografie (dar dintre acelea cu "greutate"), artişti cu renume mondial sau mari creatori de modă. Ce mai, pentru mine era şi încă mai este o sursă de materiale extrem de preţioasă. Am acasă multe reviste AMICA pe care le-am păstrat şi din care încă mai decupez pentru colaje. Dimensiunea lucrărilor este A3.










Niciun comentariu:

A ntonim la a nonim        „A ntonim la a nonim” este un proiect al artistei Carmen Maftei care își propune să releve o altă perspe...