marți, 8 mai 2012

CarmenM si Gustav Klimt….



Daca tot l-am prezentat pe pictorul meu preferat, Gustav Klimt, pot spune ca inspiratia lucrarilor sale s-a coborit si asupra mea, in colajele (collage) mele. Ei bine, am folosit picturile lui Gustav Klimt in unele colaje (collage) de-ale mele. Una dintre preferatele mele este lucrarea Copacul Vietii, (Tree of Life) si l-am transpus pentru un client decupind carton ondulat. Lucrarea are dimesiuni mari, 60/70 cm si am incercat sa creez o atmosfera fantastica printre crengile copacului. Gustav Klimt de altfel, este un pictor care si-a depasit cu mult epoca in care a trait si poate de aceea talentul sau extraordinar a scos la iveala o creatie care astazi este considerata “arta moderna”. Si asta desi el a fost contemporan cu artistii impresionisti. Am mai folosit o pictura a lui Gustav Klimt intr-un colaj (collage) facut unui medic obstetrician, la rugamintea unei bune prietene. Lucrarea “Maternitate” a lui Klimt mi s-a parut extraordinar de potrivia sa o includ in acest colaj (collage).



Niciun comentariu:

A ntonim la a nonim        „A ntonim la a nonim” este un proiect al artistei Carmen Maftei care își propune să releve o altă perspe...