miercuri, 18 iulie 2012

Gurul Photoshop-ului - Pierre Beteille şi colajele sale uimitoare

Deşi nu se consideră nici fotograf şi nici artist, francezul Pierre Beteille a reuşit să cîştige titlurile de “guru al Photoshop-ului” şi "Monkeyman" cu autoportrete sale incredibile create pe calculator într-o manieră umoristică foarte rafinată şi inedită. El este, de fapt, un fotograf specializat în editare, dar preferă să nu se descrie ca un fotograf, sau ca un artist, ci ca cineva care face doar imagini. “Eu nu sînt un fotograf sau un artist, eu fac doar imagini. Am realizat fotografii slabe şi am încercat să le îmbunătătăţesc cu ajutorul Photoshop-ului. Este doar o modalitate de a mă exprima creativ şi de a face ca ideile care îmi trec prin cap să prindă, într-un fel, viaţă”, spune cu modestie Pierre Beteille. Timp de 10 ani însă el a lucrat ca Art Director, Web Designer şi Graphic Designer în Toulouse, Franţa, în prezent realizînd colaje digitale independent.

Pierre este cunoscut prin faptul că ia lucruri obişnuite, cum ar fi fructe, legume şi caractere din filme sau titluri de cărţi şi le transformă cu maiestrie în ceva amuzant. Colajele sale, îmbunătăţite digital în mod strălucit, ar putea fi considerate echivalentul fotografiilor cu actorul de comedie britanic Mr Bean. Pierre Beteille reuşeşte să exprime expresii faciale neobişnuite şi are capacitatea de a transforma fiecare scenă într-o imagine vie şi interesantă. Colajele sale au fost publicate în reviste prestigioase din lume, cum ar fi The Times, National Geographic Traveler şi La Stampa.




















http://www.pierrebeteille.com/

Niciun comentariu:

A ntonim la a nonim        „A ntonim la a nonim” este un proiect al artistei Carmen Maftei care își propune să releve o altă perspe...